Cube 2025

Přidat foto

Jak je možný, ze je to tak levný :-) nebo je tam nějaký háček? Respektive peněz je to jako želez, ale nejmenovana konkurence bude za 2–3× tolik

https://www.bike-discount.de/…bula-n-white

(vloženo 9.9.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Robertilos
Robertilos

12.9.24 18:00

Tady je skladem ve velikosti 58

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

11.9.24 14:22

@jezour Tome, to AGREE vypadá moc pěkně, ani ta barva není úplně k zahození, škoda, že už mám Xixao, jinak bych do něj šel hneťka teťka! I když samozřejmě bez toho svačinového boxu to není úplně ono a hlavně modrá je nejvíc! :-)

Reagovat
Lukster
Lukster

11.9.24 11:12

MirosPikos – barva rámu pro lepší bezpečnost? Je třeba vozit světla i ve dne, tedy i přední blikačku, která bliká i do boků. Plus oblečení – jako řešit barvu kola kvůli bezpečnosti, to bychom byli všichni barevní kašpárci :D

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

11.9.24 10:57

Zas mít nějakou výraznou barvu (která se mi mimochodem v tomto případě celkem líbí) se může v provozu hodit. Člověk bude zas o něco víc vidět. A co se týká okoukání, tak okouká se každá barva kromě RAW hliníku, oceli nebo titanu :)

Reagovat
jezour
jezour

11.9.24 10:47

@Bumblebeee: jo ta barva je hodně výrazný a je fakt že né každému sedne a brzo se to okouká, přece jenom to modrý SLT vypadá líp.

Trochu mě zklamala barevně řada LITENING AIR C68X RACE.....černá je nuda, ale zas to kolo bude tak nějak barevně aktuální skoro pořád :-)

Ta druhá barva „celeste“ je docela přešlap, to patří k jiný značce :-D

Kombinace bílo-červeno-modrá je moc pěkná, ale já moc nemusím AERO silnice a i ten posez by mi dělal problém.

Reagovat
Bumblebeee
Bumblebeee

11.9.24 10:29

@jezour → jen ta barva nemusí sednout každému :D ještě je peckovní to aero v bílo červeno-modré

Reagovat
jezour
jezour

11.9.24 07:18

CUBE AGREE C62 RACE

Tohle za ty prachy je taky celkem pecka. asi o 0,3kg těžší než SLT a na ultegře, ale za 97tis…takový ceny už nemá ani dekáč

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

10.9.24 21:37

Moje chyba.

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

10.9.24 21:31

Kola jsou Al

Reagovat
peter934
peter934

10.9.24 21:28

Ano, ta cena na gravel je velmi zaujimava, az neuveritelne :)

Aj na spominany agree je tam mozno este lepsi deal: https://www.bike-discount.de/…-n-aquagreen

Za 82000 s di2 ultegrou a carbon vysokymi rafikmi

Reagovat
dusansal
dusansal

10.9.24 20:20

Teď jsem se díval na jejich graveli a stejně zajímavé ceny. Grx si 2, komplet karbon za 90 tis.

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 14:30

Pikaču: základní hmotnost je 7,4kg, pedály cca 300g, velikost na mě 60 bude taky cca 200–300g plus, garmin, košíky atd a seš přes 8kg hned

Reagovat
tomaschek
tomaschek

10.9.24 14:28

Tady jde vidět, jak se po covidovém napálení cen změnila optika pohledu na to, co je levné :-)

Dřív byly top rámové sady předních značek za 50–70, dneska stojí přes 100 a všem to už přijde normální.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

10.9.24 14:18

@tomxxx dole to zminuje jezour.

Btw trepi, je tu nekde jeho reinkarnace vůbec?

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 14:14

Adu: :-D jetli vozíš batoh jen kvůli řízku, tak to bych bejt tebou nečekal a hned to kolo objednal, vyplatilo by s ti :-)

No jinak to kolo je fakt pěkný, asi si ho budu meset koupit :-D

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

10.9.24 13:55

@jezour Tome, alespoň bych nemusel vozil ten řízek do práce v batohu! :-)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

10.9.24 12:05

@pikaču: kde bereš, že to má 8 kg? To tak možná s pedály ve velikosti XL.

V XL ale žádný kolo nemá pod 7 kg, pokud nejsi blázen jako trepifajxl. Řešit 200g na rámu je hovadina, ostatní komponenty jsou „všude stejný“

Reagovat
Potkan007
Potkan007

10.9.24 11:47

Já normálně stárnu. Pět let zpátky byl to nejvíc full na traily, na cokoli s šířkou pláště pod 2,2" bych si nesednul. Letos jsem si pořídil gravel a jezdil jsem skoro jenom na něm, nějaké honění se po šutrech nahoru a dolu mi je úplně ukradené. K silničce jsem zatím nezestárnul, ale jestli to se mnou půjde takhle z kopce, tak u ní třeba jednou skončím, tohle je fakt pěkný.

Reagovat
Pi†el
Pi†el

10.9.24 11:40

I like it.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

10.9.24 11:37

@embi odhad.

Jinak jsem si kolo spletl s tim nejvyšším modelem co se jezdi na tour cube.

Kazdopadne vaha toho kola bude kolem 8+ kg a stejne nechapu proc na tak lehkých kolech a na duře.

Ta ramovka musi být tezitko potom.

Ale porad je to paradni kolo a cenovka.

Reagovat
polo
polo

10.9.24 11:08

Váhy kol na letošní Tour:

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 10:07

Adu: ten box je velikostí akorát na řízek s chlebem :-) a možná na okurku k tomu :-D

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

10.9.24 10:01

Mně se to líbí a ten svačinový aerobox vypadá zajímavě! ;-)

Reagovat
Bumblebeee
Bumblebeee

10.9.24 09:59

O váze to samo není. Nejvíc udělají pocitově stejně kola, která tady mají 1300g, což je slušný. Za mě je podstatná tuhost a jak sedne geometrie.

Reagovat
embi
embi

10.9.24 09:47

@pikacu: a jak vis ze tohle ma pres 8 kg a konkurence ve stejne velikosti 6.8 – 7.3 kg?

Reagovat
Pikaču
Pikaču

10.9.24 09:42

Ale tohle je na duře a ráfky to má 1300 gr.

Takže potom nechapu jak cele kolo může vážit kolem nebo přes 8 kg když konkurence ( která stojí tak od 260 tisic nahoru ) v topu ( dura, kola kolem 1400–1500) váží 6.8–7,3 kg ( dobře ne vsechny, merida je tezitko, trek je tezitko…).

Reagovat
tomxxx
tomxxx

10.9.24 09:14

Minimálně polovina toho rozdílu je nahnaná na nizkých rafcích.

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 08:56

Tomxxx: litening Aero na to bude asi podobně, ale litening AIR je o těch až 0,5 kg lehčí a na duře to bude ještě lepší, ale to už je zas za jiný peníze.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

10.9.24 08:49

Lightening aero má hmotnost podobnou.

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 08:15

Jo je fakt že to kolo v nějaký větší velikosti a v provozuschopném stavu bude mít přes 8kg ale to mají dnes i mnohem dražší kola. Litening bude o cca 0.3–0,5kg lehčí…a to na ultegře

Reagovat
Bumblebeee
Bumblebeee

10.9.24 08:06

Koukal jsem, ze samotný rám má asi 980 g. Takže je potřeba počítat s vyšší vahou celého kola, ale o tom to není. Litening bude obecně tak o 0,5 kg lehčí bych řekl

Reagovat
jezour
jezour

10.9.24 07:37

Je to pár dní stará novinka, dostupnost ještě není, ale pořád se dá sehnat" loňskej model":https://www.bike-discount.de/…er-n-black-1 kterej je asi o 700€ dražší.

Za tyhle prachy to bude asi rychle mizet.

Zrovna koukám po nějakým novým kole, původně jsem měl v hledáčku Litening, ale tohle vypadá hodně zajímavě.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

9.9.24 23:18

Agreed není jejich topová silnice, C:62 není top karbon, Cube má na drahá kola malou marži, je to evropská značka bez cla, neplatí Van der Poela.

Jiný háček v tom není.

Ten model je 2025 dostupnost logicky teď není. Ty kola se objeví skladem a hned je to pryč.

Reagovat
Bumblebeee
Bumblebeee

9.9.24 21:40

Spis zda ten jejich rám není shit nebo něco :-) barva moc pěkná, geometrie na mě budí spis endurance zaměření. Kola by měly mít kolem 1300g, takže taky dost top

Reagovat
iceduck
iceduck

9.9.24 21:32

Na de webu je to za 4.999 EUR a bez dostupnosti. To je nejaky jejich error – kdyztak rychle objendat :)

Reagovat
squalo
squalo

9.9.24 20:45

Háček bude v dostupnosti nebo v kjůbím autismu, kdy prostě chybí velikosti :D

Reagovat
Alojs01
Alojs01

9.9.24 20:37

Bumblebee: to se omlouvam, jsem slepej, myslel jsem, ze je to na ultegre.

Reagovat
Bumblebeee
Bumblebeee

9.9.24 20:33

Silničky na Duře jsou přes 200k uplně běžně ne? Někteří výrobci si nebojí říct přes 300k..

Reagovat
Alojs01
Alojs01

9.9.24 20:29

Tak 2× – 3× tolik ne. Maximalne o 20 – 30% draz.

Ale jinak se za takovy penize daji kola bezne sehnat.

Reagovat

Další galerie z kategorie

DePaX 6
Barcak 3
Mr_Mertic 13
easyrider 19
Jan D. 3
Derwen 8